  • Data: 2002-05-06 12:00:11
    Temat: Re: wlasnosc negatywow
    Od: "Kolo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin BACIK Koteras" <a...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:ab5oph$jm8$1@h1.uw.edu.pl...
    > Użytkownik Kolo <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:ab58qi$irj$...@n...onet.pl...

    > Wydaje mi się że niestety może być tak, że prawa do negatywów ma ów
    > fotograf, bo z tego co wiem to wszyscy tak robią ( mój f. też mi tak
    > zrobił - dupek jeden... ;-( )

    Gdyby tak wszyscy robili, to jakos bym to przelknal, ale dzwoniłem po kilku
    studiach i w wiekszosci negatywy sa zwracane. A teraz jak fotograf zazyczy
    sobie za odbitke powiedzmy 20zl to bede mu musial zaplacic.

    > Natomiast nie sądzę aby miało jakiekolwiek znaczenie to czy ma studio czy
    > nie, wymóg taki byłby bez sensu.

    Różnicy niby nie ma, ale inaczej się rozmawia z "firma" a inaczej z gosciem
    w jego prywatnym mieszkaniu.

    > Marcin

    Karol