  • Data: 2006-08-30 14:49:53
    Temat: Re: wgląd do księgi wieczystej
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Sebcio napisał(a):
    > Wybacz mi, ale przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś. Przepis o
    > którym piszesz powyżej nie istnieje, bo byłby bzdurny. Nie można karać
    > kogoś za meldunek lub jego brak w miejscu w którym nie mieszka. Prawo
    > sankcjonuje wyłącznie zamieszkiwanie bez meldunku.

    Tak?
    Art. 4. Obowiązek meldunkowy polega na:
    1) zameldowaniu się w miejscu pobytu stałego lub czasowego,
    2) wymeldowaniu się z miejsca pobytu stałego lub czasowego,
    3) zameldowaniu o urodzeniu dziecka,
    4) zameldowaniu o zmianie stanu cywilnego,
    5) zameldowaniu o zgonie osoby

    zwracam uwagę na punkt 2

    I: "Kto nie dopełnia ciążącego na nim obowiązku meldunkowego,"

    KG