    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie, ktorego nie bylo
    Date: Tue, 6 May 2003 17:52:10 +0200

    Chwilowo zażądałbym od kierownictwa RODK (cokolwiek to jest, bo nie wiem)
    okazania dowodu doręczenia wezwania na badania. Jak nie dostarczą, to po
    pierwsze możesz na pewno zwrócić na to uwagę sądowi, po drugie na pewno
    wnosić do kierownictwa RODK o ukaranie winnych zaniedbania i wreszcie po
    trzecie, jeśli w wyniku tego typu opinii poniosłeś jakieś straty żądać ich
    wyrównania na ogólnych zasadach.
    Jeśli przedstawią dowód doręczenia (np. odebrał domownik, który Ci nie
    przekazał) to możesz wnosić o ponowne wyznaczenie terminu.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-