    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie do wykupienia weksla [info dla poreczyciela]
    Date: Wed, 09 Jun 2010 14:04:18 +0200

    Andrzej Lawa pisze:

    > Czy został w tym kraju choć jeden sędzia, który jest uczciwy i kompetentny?

    Nadchodzą wybory, warto zagłosować na kogoś innego niż na "Drogiego
    Bronisława" ;)

    "Innym projektem, który zamierzam przeprowadzić będzie reforma
    sądownictwa. Trzeba wrócić do normalności. Chciałbym przywrócić roczki
    sądowe, które działały w Polsce przed rozbiorami. Do danej miejscowości
    zjeżdżał sędzia nie z tego miasta, nie wiedział z góry, jaką sprawę
    dostanie, bo ją losował. Przed wejściem na salę sądową zakładał perukę,
    co jest sprawą bardzo istotną, bo dzięki temu na ulicy nikt nie mógł go
    poznać. Problem korupcji zniknąłby od razu. Po drugie sprawa musiałaby
    trwać do końca. Obecnie sprawy trwają latami, sam 15 lat temu miałem
    sprawę z Jarosławem Kaczyńskim, która po siedmiu latach została
    umorzona, bo pod koniec obaj zapomnieliśmy, o co w niej chodziło.
    Sprawiedliwość musi być wymierzona natychmiast."

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,91682,page,2,title,,wid,
    12328473,wiadomosc.html

    --
    Liwiusz