  • Data: 2008-12-10 12:16:03
    Temat: Re: wezwanie do sądu jako świadek
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Dec 2008 12:19:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nieuzasadnione nie stawienie się świadka skutkuje karą porządkową (np.
    > 1000zł) a dalsze uchylanie się świadka może skutkować przymusowym
    > doprowadzeniem przez policję.

    To jeszcze pikuś :)
    Mój znajomy, rencista (inwalida) który "występował" przed sądem jako .. hmm
    ... świadek który został "wydymany" z kasy (postępowanie
    układowe/upadłościowe) dostał karę za niestawienie się na procesie w
    wysokości 3,5 tysiąca.
    Heheh - najlepsze że zawiadomieni o sprawie dostał w tym samym dniu w
    którym odbywała się sprawa .. nawet teleportując się nie miał szans by
    zdążyć dojechać do zupełnie innego województwa.
    Prócz kilkudziesięciu tysięcy które stracił "na biznesie" miał jeszcze
    zapłacić tak wysoką grzywnę (jego rento wynosiła koło 900zł) .... więc
    gdzie tu LUDZKIE podejście tego pseudo-sędziego?

    Jak to ktoś tu wielokrotnie pisał na grupie ... to ku..y w togach :)