  • Data: 2008-12-12 12:09:27
    Temat: Re: wezwanie do sądu jako świadek
    Od: "tommi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Prosze o porade jak najlepiej wybrnąć z sytuacji wezwania do sadu jako
    > swiadek. Moja zona wlasnie jest na macierzynskim i mały cały czas doi
    > mleczko ;) Czy mozna w jakis sensowny sposob nie pojsc na tą sprawe? I tu
    > pytanie - jesli nie pojdzie na tą sprawe to czy bedzie miala ten problem z
    > głowy czy beda ja wzywac na nastepna itd?

    tak jak pisza powyzej niestawinnicto może być ukarane, ale ja zrobiłem inaczej.
    udałem się z dzieckiem do sądu gdyz byłem wezwany.

    gdy wchdziłem sędzina zappyała czy nie mogę dziecka z kimś zostawić.
    odparłem ze nie gdyż obie babcie są w szpitalach (oczywiście prawda) a matka
    dziecka jest w pracy, zatem nie mam innej mozliwości.

    sędzina pozwoliła na obecnośc dziecka (4 lata), z zastrzezneiem żeby dziecko
    zachowywąło się cicho, tak też sie odbyło, ale jak zastrzegam dziecko miałao 4
    latka i zachowywalo się stosownie.

    podaje to jako przykład a nie radę bo w Twoim przypadku to troche inna sytuacja.

    pozdrawiam, tommi