    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ważność mandatów za jazdę bez biletu
    Date: Wed, 8 Jan 2003 13:35:57 +0100

    > Z Twoich postow wlasnie wynika, ze nie wiesz. Nie potrafisz odróżnić
    > bloczka mandatow od 'twoich' drukow.

    1. Całe szczęscie mój pracodawca jest innego zdania
    2. Ja jak najbardziej potrafię, co pisałem juz wielokrotnie powyzej.
    3. Te "druki" nie są moje tylko są wlasnością Zarządu Komunikacji.
    4. Dyskusja na tym poziomie, niezależnie od tego czy jest to grupa
    pl.soc.prawo czy jakakolwiek inna jest wysoce irytująca, zatem EOT.

    pdr
    Olo, kanar