eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowarunkowo umorzyliRe: warunkowo umorzyli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: warunkowo umorzyli
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Organization: Grupa Trzymająca z Władziem
    References: <1...@4...net>
    <5f0722d6$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <d5y16vd2l9uc.1u1z6az7r9qrs$.dlg@40tude.net>
    <5f08b87e$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5f0ae7de$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <eqld38wdvhw2.19tna4utgqqq5$.dlg@40tude.net>
    <5f0cb0bd$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0d6219$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0daddb$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <1kywskct2kjpf.1hw9wuiiyq3te$.dlg@40tude.net>
    <5f0dcde4$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 15 Jul 2020 11:28:49 +0200
    Message-ID: <1h2f9pdw2dah0$.hy933rqgatpo$.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 192.86.14.20
    X-Trace: 1594805328 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 545 192.86.14.20:4005
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2284
    X-Received-Body-CRC: 109613763
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:799642
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 14 Jul 2020 17:23:15 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Opóźnienie spowodowane hamowaniem zależy od rodzaju nawierzchni, ale nie
    > od masy pojazdu. To jest na fizyce tak w okolicy 4 klasy chyba :-)

    Ja fizykę miałem od 6. klasy, ale widocznie szkoła była na niskim poziomie.

    http://www.ein.org.pl/sites/default/files/2018-02-03
    p.pdf
    strona 2, wzór 2:

    "W przedstawionym wyrażeniu masa pojazdu nie ma udziału, co sugeruje,
    że nie wpływa na jego drogę zatrzymania podczas hamowana awaryjnego.
    Jednak doświadczenia własne oraz dane literaturowe pokazują, że wartość
    współczynnika przyczepności opony do podłoża może się zmniejszać wraz ze
    wzrostem wartości obciążenia normalnego koła , a wzrost masy pojazdu może
    wydłużyć drogę hamowania awaryjnego."

    Na str. 16 masz jeszcze rys.10.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w
    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1