  • Data: 2006-05-31 22:27:25
    Temat: Re: warto?
    Od: "ppp" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e5l3dp$3q4$7@inews.gazeta.pl...
    > 30 dni?
    > Niemożliwe.

    Masz racje. Niemożliwe. Przepraszam za pomyłkę to 60 dni. 30 dni na
    załatwienie sprawy przez sąd adm.. Nie będę się wykręcał. Decyzja o
    wymeldowaniu może być wydana w przypadku, gdy osoba opuściła dotychczasowe
    miejsce pobytu bez wymeldowania.
    We wniosku należy opisać stan faktyczny, wskazać adres osoby, której
    wymeldowanie ma dotyczyć, jeżeli jest znany.
    Wnioskodawca obowiązany jest wskazać dowody, w tym świadków. Ustawa z dnia
    16 kwietnia 2004 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych.
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    Z tym, że to nie 90 dni. Ważne jest to 60 dowodowych. Niemniej jednak
    wymeldowałem niechcianego "gościa" w 30 dni w roku 2004. Sprawa rozwodowa.
    Fakt, że były dowody na wcześniejszą nieobecność.
    Oświadczam, że będę w przyszłości dłużej myśleć:)