  • Data: 2006-06-05 11:00:53
    Temat: Re: warto?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Jun 2006, ppp wrote:

    > Uważam tylko, że ktoś posiadający jaiekolwiek prawo do lokalu (pełne) może
    > starać się o wymeldowanie lokatora. Chyba że lokator ma dożywocie zapisane
    > w księgach.

    Ech... wyobraź sobie że będąc właścicielem mieszkania "normalnie"
    komuś je wynajmiesz. I co, uważasz że będziesz go mógł wymeldować?
    Przecież jesteś właścicielem, nie? ;)
    Otóż nie - aby kogoś wymeldować on musi w danym mieszkaniu *nie
    mieszkać*. Nawet nielegalnie/wbrew woli właściciela/bez tytułu
    prawnego.
    Jak się zamieszkującego z mieszkania pozbędziesz - owszem, możesz
    go wymeldować. Owo wymeldowanie nie ma NIC do tego czy on jest
    współwłaścicielem, lokatorem czy tylko "dzikim lokatorem": liczy
    się czy tam *przebywa*.
    Ale u nas nie jest tak hop pobyć się kogoś kto już w mieszkaniu
    przebywa. Dasz mu (!) "lokal zastępczy" to będzie musiał się
    przeprowadzić - nie dasz to powie że nie ma gdzie iść.
    I jest *chroniony*.

    pozdrowienia, Gotfryd