  • Data: 2006-06-01 15:00:44
    Temat: Re: warto?
    Od: "ppp" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ??
    > Wkłady decydują o prawie własności co najwyżej (mi wychodzi
    > że w tym przypadku nie, skoro dopiero rozważa dopłacenie
    > to może o prawo spółdzielcze).
    > Ale to nie ma nic do prawa mieszkania w lokalu - uważasz że
    > właściciel moze ze swoim robić co chce?
    > ;)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Uważam tylko, że ktoś posiadający jaiekolwiek prawo do lokalu (pełne) może
    starać się o wymeldowanie lokatora. Chyba że lokator ma dożywocie zapisane w
    księgach. Jeżeli ktoś wykupuje spółdzielcze płacąc w czyimś imieniu to nic
    nie da się zrobić jeżeli główny najemca nie wyrazi dobrej woli a
    spółdzielnia się na to nie godzi.