  • Data: 2005-10-26 11:35:07
    Temat: Re: w którą stronę otwarcie drzwi?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    666 napisał(a):

    > Nie jestem do końca przekonany, że drzwi do lokalu inne niż ewakuacyjne musiałyby
    się otwierać na zewnątrz, jeżeli
    > przykładowo wzdłuż wejścia biegnie wąski chodnik, to otwierając drzwi na zewnątrz
    można uderzyć przechodnia, także w
    > wyniku podmuchu wiatru...
    > Trzeba sprawdzić w Ogólnych Warunkach wykonania i odbioru robót, masz konkretny
    zapis??

    Tak to nie wiem... moze wiatrolap trzeba wtedy wybudowac czy cos?

    Co do "innych niz ewakulacyjne" to faktycznie moze byc inaczej jezeli w
    lokalu sa rowniez inne drzwi ewakuacyjne. W przypadku ktory znam po
    prostu nie bylo drugiej pary drzwi i drzwi "normalne" byly rownoczesnie
    ewakulacyjnymi.