  • Data: 2010-05-17 21:13:33
    Temat: Re: uwowa wynajmu mieszkania - 4 pytania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    fred wrote:

    > no panowie i panie- ale czy rzeczywiscie dac im sie zameldowac?

    Nie no co ty. Frajer byś był.

    Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych. (też radzę przeczytać
    w całości)

    Art. 56. Wykroczenia przeciwko obowiązkowi meldunkowemu podlegają
    ustawie z dnia 20 maja 1971 r. - Kodeks wykroczeń (Dz. U. Nr 12, poz.
    114, z późn. zm.1)).

    Kodeks wykroczeń

    Art. 147.§ 2.
    Kto, będąc do tego obowiązany, nie zawiadamia właściwego organu o
    niedopełnieniu przez inną osobę ciążącego na niej obowiązku
    meldunkowego, podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Art. 24. § 1. (23) Grzywnę wymierza się w wysokości od 20 do 5.000
    złotych, chyba że ustawa stanowi inaczej.

    > chyba myslenie mam starszej daty...po co im meldunek w moim mieszkaniu?

    bo
    Ustawa o ewidencji ludności

    Art. 5. 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie i przebywająca stale
    na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązana zameldować się w
    miejscu pobytu stałego.

    > Jaka moja z tego korzysc?

    Brak konieczności zapłacenia grzywny.

    > Poza tym jest tam zameldowany syn, synowa mimo
    > iz nie zamieszkuja!

    no, kolego
    Ty: Art 147 par 2 KW. (masz powyzej)
    One Art 147 par 1 KW. (mozesz sie domyslec, brzmi podobnie jak par 2)