  • Data: 2009-02-26 07:14:23
    Temat: Re: uwaga na system ratalny GE Money Bank
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mariuszmo" <k...@n...spamowi.pl> napisał w wiadomości
    news:go4jtg$nau$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Mój problem polega na tym, że jestem cholernie uparty w takich kwestiach
    > i postaram się im zaszkodzić choć nie wiem na ile sie to może udać.

    szkoda ze nie jestes taki cholernie uparty w kwesti czytania umow z bankiem,
    oraz pamieci, twoj problem polega na tym ze nie zrobiles najwaazniejszej
    rzeczy, olales wplate pierwszej raty, potem olales pismo "windykacyjne" i
    jego postanowienia, myslac ze co, ze zapomna?

    niestety jestes sam sobie winien i racja jest po stronie banku, wiec lepiej
    poki czas grzecznie zaplac, czas na "polubowne" zalatwienie sprawy pewnie
    minal, przypieczentowany twoim obrazliwym pismem

    osobiscie mialem w ge kilka kredytow i nigdy nie mialem z nimi problemow,
    ale ja czytalem umowe, a blankiety do terminowego splacania kredytu nigdy
    nie byly mi potrzebne