    From: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrzymanie przez rodziców na studiach
    Date: Tue, 10 Apr 2007 13:00:46 +0200

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > Hmmm w '99 matura i na jesień studia (do podstawówki poszedłem we
    > wrześniu podczas gdy w kwietniu kończyłem 7 lat - normalka), 5 lat
    > studiów - kończę w okolicach czerwca 2004. Urodziny mam w kwietniu,
    > kiedy to kończę 26 lat więc? Gdybym urodził się PO czerwcu to kończąc
    > daną szkołę de facto miałbym jeszcze nie skończony kolejny rok :) i tu
    > cały problem :)

    Nie, problem w tym że maturę miałeś o rok za późno :)

    Proszę rozpisz to sobie i jak byś nie liczył to maturę powinieneś pisać
    w 1998 kiedy miałeś 20 lat.
    Ale zaczynając od początku:
    1978 - urodziny
    1985 wrzesień - 1 klasa podstawówki - miałeś ukończone 7 lat ('85-'78=7)
    1993 wrzesień - 1 klasa technikum - miałeś ukończone 15 lat ('93-'78=15)
    1998 maj - matura - czyli 20 latek pisze maturę!
    1998 październik - 1 rok studiów

    Jeśli realizowałeś to w innych datach to albo "zimowanie" albo poszedłeś
    do podstawówki rok później (zakładam że nie miałeś przerw w nauce).

    pozdr

    Radek