  • Data: 2007-04-09 20:36:37
    Temat: Re: utrzymanie przez rodziców na studiach
    Od: "Pawel" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pomieszales troche cytaty moje i osoby, ktora mi odpowiadala :-).
    Dopisuje sie do tego co dotyczy mnie.

    > Doprawdy?
    > Po czym to wnosisz?

    1. Osoba ubiegajaca sie o alimenty nie placi oplat za wniesienie sprawy.
    2. Osoba ubiegajaca sie o alimenty nie placi za uzasadnienie wyroku na pismie
    w sadzie pierwszej instancji.
    3. Osoba ubiegajaca sie o alimenty nie placi za wydanie aktu urodzenia w UM
    jesli na cel sprawy o alimenty.
    4. Praktyka (na podstawie spraw mi znanych) - w sprawach o alimenty koszty
    procesu byly przenoszone na skarb panstwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel