  • Data: 2007-04-09 22:17:19
    Temat: Re: utrzymanie przez rodziców na studiach
    Od: Arek <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur napisał(a):

    > Doprawdy?
    > Po czym to wnosisz?

    Rozumiem, że to nie do mnie tylko do p. Pawła?

    > Ok

    > Wow - to pojechałeś po bandzie :/
    > Po co szukać pracy, po co wstawać i się przemęczać - niech mnie starzy
    > utrzymują :)
    > Heheh - przypomniał się p. Dudek i jego dawny przebój ... :))))

    Nad interpretujesz moje wypowiedzi. Oczywiście obowiązek utrzymania jest
    do określonego wieku ~26lat. Dale radź sobie sam. I żeby nie wiem ile
    kierunków studiował to nie ma przeproś.

    > Na szczęście.

    > I bardzo dobrze - niech tak zostanie - będzie bezpieczniej i pewniej się
    > ludziom żyło - bo nuż zostałbyś następcą min. Z :D

    :P :D Chciałem pytającemu pomóc. Generalnie na grupie raczej zadaje
    pytania niż na nie odpowiadam. Ale w tej sprawie co nieco wiedziałem,
    więc się chciałem wiedzą podzielić.

    Zresztą po to to napisałem, żeby się kto nie twierdził, że się przy
    czymś upieram i że takie jest prawo.