  • Data: 2007-04-09 19:26:43
    Temat: Re: utrzymanie przez rodziców na studiach
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > Nic nie zimowałem. Rocznik 78, pracę dyplomową pisałem w 99 (sprawdziłem
    > w papierach), matura, jak pisałem - maj - urodziny kwiecień.

    No jednak cos nie tak. Ja jestem rocznik 80 i rowniez pisalem mature w
    99 (chodzilem do liceum).

    W ktorym roku poszedles do podstawowki? Jesli zgodnie z prawem to
    powinienes ja rozpoczac w 1985 roku (ja zaczalem w 1987).

    Czyli (zakladam ze do podstawowki poszedles w wieku 7 lat):
    1985 + 8 (podstawowka) + 5 (technikum)= 1998 rok

    Jacek