  • Data: 2005-03-07 16:15:38
    Temat: Re: ..utrata prawa jazdy..
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a jak mi sie zdarzy raz palnac ci w leb ze skutkiem smiertelnym? (to nie
    > jest sklonnosc uwazam ja)
    >
    > takich kretynow powinno sie wieszac na lampach celem przykladu!

    bo po pijanemu stracili slupek? lecz pan sie.

    ad pytania: nie mozesz sie ubiegac o skrocenie kary, 3 lata musisz wycierpiec, a
    grzywne mozna rozlozyc na raty jesli sytuacja materialna skazanego za tym
    przemawia, jako bezrobotny chyba sie kwalifikujesz. istnieje jeszcze inna
    mozliwosc - areszt, roboty publiczne...

    pozdr.