eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoutrata prawa do wykonywania zawodu programisty › Re: utrata prawa do wykonywania zawodu programisty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrata prawa do wykonywania zawodu programisty
    Date: Fri, 17 Sep 2010 12:59:29 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 27
    Message-ID: <i6vhmj$dup$1@node1.news.atman.pl>
    References: <i6quhf$kcg$2@news.onet.pl> <7...@n...onet.pl>
    <i6uthe$3nt$1@news.onet.pl> <i6uv6a$76p$1@news.onet.pl>
    <i6v984$cla$1@node1.news.atman.pl> <i6v9v7$3r3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-94-232-158-202.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1284721171 14297 94.232.158.202 (17 Sep 2010 10:59:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Sep 2010 10:59:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <i6v9v7$3r3$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:653277
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2010-09-17 10:47, Użytkownik Liwiusz napisał:

    >> Po co mafia, każdy z garażem będzie mógł sobie naładować "tanim"
    >> prądem. Tyle że dzisiaj samochód na akumulatory jest droższy
    >
    > To się zrobi odpowiednie zabezpieczenia na wtykach w samochodzie, aby
    > nie mógł, a potem będzie się ścigać na kontrolach drogowych przestępców,
    > co to mają ślady "zasilania bokiem".

    Nie potrzeba zasilania bokiem, momentalnie powstanie kilka
    firm które będą produkować takie wtyczki i sprzedawać.
    Zasada będzie podobna jak na rynku tuszy do drukarek.

    >> od klasycznego, ma mniejszy zasięg na jednym "tankowaniu"
    >> i sprzedawcy nie informują ile będzie kosztowała wymiana
    >> baterii akumulatorowej po kilku latach eksploatacji.
    >> Po podliczeniu wszystkich kosztów może sie okazać że taniej
    >> i wygodniej będzie klasycznym spalinowcem.
    >
    > Na ile jest to faktyczna nieopłacalność ekonomiczna, a na ile
    > działanie lobby spalinowego, aby jednak nie powstało nic opłacalnego?

    Z punktu widzenia człowieka z wykształceniem technicznym stawiam
    na nieopłacalność i na nieefektywność takiego pojazdu a nie na lobby.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1