  • Data: 2005-08-08 14:34:28
    Temat: Re: uszkodzony nootbook
    Od: "Adam" <a...@p...bg.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dd7oo6$dth$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "marcinek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dzialal na pocztaku ? jezlei tak to nie

    A jakie ma to znaczenie? Jezeli do 6 miesiecy od zakupu wystapi wada
    przyjmuje sie, ze byla od poczatku.

    Jezeli chodzi o notebook. Mozesz wybrac - albo gwarancja, albo niezgodnosc
    towaru z umowa.
    Osobiscie polecam niezgodnosc towaru z umowa w ramach ktorej masz prawo do
    naprawy lub wymiany towaru na nowy.

    A.