eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie? › Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "marjan" <klero[usunto].tk@gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
    Date: Wed, 24 Oct 2007 21:34:56 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <ffo6ot$35t$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: staticline13546.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1193254493 3261 85.89.173.245 (24 Oct 2007 19:34:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Oct 2007 19:34:53 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: klero.tk
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:493675
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1193229990.609987.145300@e34g2000pro.googlegrou
    ps.com...
    > Witam,
    >
    > Transakcja allegro, wysylka paczki kurierek (19,90zl jedyna opcja u
    > sprzedajacego), paczka dolatuje brak uszkodzen zewnetrznych, mimo tego
    > otwieram przy kurierze i jest zbita szybka w drukarce (wartosc
    > drukarki 99zl), kurier proponuje zamiast protokolu (bo zbyt duzo
    > czasu) adnotacje na awizo z jego i moim podpisem o uszkodzonej
    > przesylce, kurier zabiera paczke ze soba. Dodam ze przesylka nie byla
    > uszkodzona zewnetrznie ale w srodku byla zapakowana w worek ochronny
    > co nie chronilo drukarki, powinine byc styropian, nie bylo oryginalnej
    > zawartosci ochronnej, ogolem zlezapakowana.
    >
    > Sprzedajacy twierdzi ze to nie jego problem bo nie ma protokolu i
    > firma wysylkowa nie zwroci mu ubezpieczenia za paczke (500zl) ja mam
    > sie o to martwic
    >
    > Moje pytanie co teraz robic? Jakie mam prawa jako kupujacy,
    > sprzedajacy nie dostarczyl mi sprawnej przesylki, kurier wprowadzil w
    > blad zostalem bez niczego, sprzedajacy chce mi odeslac ta sama
    > uszkodzona drukarke


    Właśnie dlatego zawsze wole wybrać opcję płatności przy odbiorze, bo
    rozumiem że dokonałeś przelewu z góry na konto?

    pozdrawiam,
    marjan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1