  • Data: 2005-05-31 12:34:56
    Temat: Re: uszkodzona plyta cd instalacyjna
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dariusz Stefan napisał(a) :
    > popełniłem parę błędów w życiu...
    > 1. jestem idiotą i kupuję licencjonowane oprogramowanie

    Nikt nie jest doskonały:-P

    > 2. po zakupie kolejnego kompa + XP Proff. nie zrobiłem kopii
    >
    > obecnie (po 2 latach) zaczął mi się "sypać" system
    > i chciałem go reinstalować - niestety okazało się
    > że oryginalny nośnik, płyta CD jest przełamana...

    Jeżeli to jest wersja OEM, to możesz zrobić kopię płyty. Jest to
    zgodne z warunkami licencji. Warunki licencji znajdują się na
    płycie w pliku eula.txt. Nie wiem jak z wersją BOX. Nie mam.
    Ponieważ płyty są identyczne, to możesz zrobić kopię innego
    egzemplarza tej samej wersji. Podejrzewam, że bez SP, skoro
    kupiłeś 2 lata temu.

    > dla mnie jest to paranoja (sądziłem że zapłaciłem za
    > system operacyjny (("myśl intelektualną)) a nie
    > za kawałek "kolorowego szkiełka" ale wg lokalnego
    > przedstawiciela (pominę milczeniem czego...)

    lokalni przedstawiciele, wiadomo czego;-) sami nie znają warunków
    licencji lub okłamują ludzi.

    > muszę kupić nową licencję ???

    NIE

    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.