  • Data: 2006-02-05 20:35:00
    Temat: Re: usterka w tvn a wykorzystanie wizerunku osób bez ich zgody
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > osób i
    > może
    > a ci
    >
    >             ^^^^^^^^
    >
    > A nie chodziło o statystów?
    >
    > Ad rem, to myślę, że musza mieć zgodę od osób nagranych i w razie
    > odmowy zamazują twarz.

    Nie przypuszczam, nie myśle,tylko wiem.Jest tak jak napisał Robert.Po pierwsze
    dostają kase,2 potrzebna jest zgoda pisemna,czasami stosuje sie zgodę nagraną
    na kamere,3 jak sie klient nie zgadza zamazuje się twarz,tak robi sie na
    przykład w programach policyjnych tam raczej nikt chętnie się nie pokazuje.
    Zgody nie stosuje się tylko przy sądach reporterskich,przyjmuje się bowiem,że
    skoro ktoś odpowiada na pytanie tym samym się zgadza,chyba że po nagraniu
    wyrażnie stwierdzi,że sie nie zgadza.Czasami ludzie tak robią po informacji dla
    jakiej stacji mieli przyjemność gadać.

    Pozdrufka.Krzysiek.B