  • 1. Data: 2006-02-05 03:35:41
    Temat: usterka w tvn a wykorzystanie wizerunku osób bez ich zgody
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    Witam, czy to legalne że tvn pokazuje w programie usterka twarze osób i
    nagrania z ich udziałem dla swoich ??komercyjnych?? celów?? Czy to może
    wszystko jest, tak jak podejrzewam zwykły pic na wodę - fotomontaż, a ci
    kolesie to stażyści?

    Pozdrawiam
    Joanna

  • 2. Data: 2006-02-05 06:45:56
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Joanna <janna3445 napisał:
> [...]
    > nagrania z ich udziałem dla swoich ??komercyjnych?? celów?? Czy to może
    > wszystko jest, tak jak podejrzewam zwykły pic na wodę - fotomontaż, a ci

    przeciez nie pokazuja tam ich twarzy (chyba ze sie zgodza), sa zamazane...

  • 3. Data: 2006-02-05 10:21:39
    Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com>

    Użytkownik "Joanna @gazeta.pl>" <janna3445<tnij> napisał w wiadomości

> [...]
    > nagrania z ich udziałem dla swoich ??komercyjnych?? celów?? Czy to może
    > wszystko jest, tak jak podejrzewam zwykły pic na wodę - fotomontaż, a ci

    To nie jest pic na wode, AFAIK ludzie tam "wystepujacy" sa pytani o zgode
    (po nagraniu/przed emisja) - dlatego tez czesc wszelakiej masci
    "specjalistow" ma zamazane twarze (to raz), a dwa ze pewnie tak czy siak
    ogladamy tylko znikomy wycinek z tego, co ekipa programu przygotowala.
    Zapewne sa tez i tacy ludzie, ktorzy nawet po zamazaniu twarzy nie zgadzaja
    sie na emisje materialu ze soba samym...

    --
    pozdrawiam,
    Cillit BANG

  • 4. Data: 2006-02-05 11:59:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Cillit BANG aka Easy-Off BAM napisał(a):
> [...]
    > Zapewne sa tez i tacy ludzie, ktorzy nawet po zamazaniu twarzy nie
    > zgadzaja sie na emisje materialu ze soba samym...

    szczerze watpie by pytano o zgode. Byl koles ktory zlapal za tylek
    prowadzaca, pozneij sie nieco rozczarowal i szybko lokal opusicl. Nie
    sadze by wyrazil zgode na publikacje tym bardziej ze prawdopodbnie byl
    zonaty.

  • 5. Data: 2006-02-05 14:49:02
    Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > szczerze watpie by pytano o zgode.

    Na jakiej podstawie w takim razie czesc twarzy jest pokazana "w calej krasie
    i okazalosci", a czesc jest zamazana?

    > Byl koles ktory zlapal za tylek prowadzaca, pozneij sie nieco rozczarowal
    > i szybko lokal opusicl. Nie sadze by wyrazil zgode na publikacje tym
    > bardziej ze prawdopodbnie byl zonaty.

    A to juz mocna nadinterpretacja. Na jakiej podstawie wysnuwasz wniosek, ze
    "koles byl zonaty"?
    Bo "tak trzeba i inaczej sie nie da"?

    --
    Cillit BANG

  • 6. Data: 2006-02-05 15:06:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >

    > Na jakiej podstawie w takim razie czesc twarzy jest pokazana "w calej
    > krasie i okazalosci", a czesc jest zamazana?

    przypuszczam ze Ci ktorych twarze sa zamazane zabronili (nie pytani)
    puszczania tego w tv

    > A to juz mocna nadinterpretacja. Na jakiej podstawie wysnuwasz wniosek,
    > ze "koles byl zonaty"?
    > Bo "tak trzeba i inaczej sie nie da"?

    nie jestem pewny ale cos chyba mowil o zonie, nie pamietam to dawno
    bylo, zreszta teraz nie wazne, to bylo tak oblesne ze koles musialby byc
    uposledzony umyslowo by sie zgodzic na publikacje tego materału.

  • 7. Data: 2006-02-05 15:30:33
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ds3rfd$i3m$1@news.interia.pl Joanna @gazeta.pl>
    <janna3445<tnij> pisze:

    > Czy to może
    > wszystko jest, tak jak podejrzewam zwykły pic na wodę - fotomontaż, a ci
    > kolesie to stażyści?
    Oglądałem kilka edycji tego programu i szczerze mówiąc nie sądzę aby to byli
    STAŻYŚCI (cokolwiek ten termin w tym kontekście nie oznaczał).
    IMO nie można jednak wykluczyć, że realizatorzy programu niekiedy posłużyli
    się osobami określanymi jako STATYŚCI.
    Polska języka, wery trudny języka...

    Jotte

  • 8. Data: 2006-02-05 15:45:06
    Od: AreKc <a...@a...pl>

    Przemek R. napisał:

    > nie jestem pewny ale cos chyba mowil o zonie, nie pamietam to dawno
    > bylo, zreszta teraz nie wazne, to bylo tak oblesne ze koles musialby byc
    > uposledzony umyslowo by sie zgodzic na publikacje tego materału.

    Może poprostu dostał za to wystarczającą wg niego ilość pieniędzy.

    --
    AreKc

  • 9. Data: 2006-02-05 16:04:41
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 5 Feb 2006 11:21:39 +0100, *Cillit BANG aka Easy-Off BAM*
    <news:43e5d1ac$1@news.home.net.pl> napisał(a):

> [...]
    > Zapewne sa tez i tacy ludzie, ktorzy nawet po zamazaniu twarzy nie zgadzaja
    > sie na emisje materialu ze soba samym...

    Partaczy i oszustów powinni znać wszyscy, więc uważam, że taki ktoś nie
    powinien mieć nic do gadania w związku ze swoim zas* wizerunkiem.

    --
    Kaja

  • 10. Data: 2006-02-05 16:30:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    AreKc napisał(a):

    > Może poprostu dostał za to wystarczającą wg niego ilość pieniędzy.

    nie zaprzecze bo nie wiem jak bylo, 'gdybam' sobie

    P.