  • Data: 2006-02-05 15:06:46
    Temat: Re: usterka w tvn a wykorzystanie wizerunku osób bez ich zgody
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cillit BANG aka Easy-Off BAM napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości news:ds4pa7$fs3$2@inews.gazeta.pl...

    > Na jakiej podstawie w takim razie czesc twarzy jest pokazana "w calej
    > krasie i okazalosci", a czesc jest zamazana?

    przypuszczam ze Ci ktorych twarze sa zamazane zabronili (nie pytani)
    puszczania tego w tv

    > A to juz mocna nadinterpretacja. Na jakiej podstawie wysnuwasz wniosek,
    > ze "koles byl zonaty"?
    > Bo "tak trzeba i inaczej sie nie da"?

    nie jestem pewny ale cos chyba mowil o zonie, nie pamietam to dawno
    bylo, zreszta teraz nie wazne, to bylo tak oblesne ze koles musialby byc
    uposledzony umyslowo by sie zgodzic na publikacje tego materału.