  • Data: 2005-04-05 19:03:24
    Temat: Re: ustawa o podpisie elektronicznym
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Morph" <m...@m...de> napisał w wiadomości
    news:d2td3s$cd1$1@news.onet.pl...
    > czy wie ktoś gdzie można znaleźć jakieś materiały o tym jak jest ona
    > realizowana na dzień dzisiejszy?

    z przyczyn technicznych jest słabo realizowana;
    korzystanie z e-podpisu wymaga nakładów finansowych na korzystających i
    dlatego myślę, ze nie prędko e-podpis się upowszechni, a ja chętnie bym
    e-podpis stosował;
    Szczególnie w PL e-podpis jest bardzo potrzebny, ponieważ doba ma
    24-godziny, a biznes musi się kręcić.

    Przykładowo kontrakty handlowe, umowy handlowe... niby można na upartego
    przekazać sobie faxem, ale podpisane elektronicznie są bardziej wiarygodne.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://grupy.3mam.net