    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ustawa konsumencka i jej zawiłości
    Date: Fri, 13 Feb 2009 13:26:19 +0100

    Użytkownik "Robert" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c341cb09-50d4-44c5-b557-410933a87056@s20g2000yq
    h.googlegroups.com...

    > "Sprzedawca jest obowiązany zapewnić w miejscu sprzedaży odpowiednie
    > warunki techniczno-organizacyjne umożliwiające dokonanie wyboru towaru
    > konsumpcyjnego i sprawdzenie jego jakości, kompletności oraz
    > funkcjonowania głównych mechanizmów i podstawowych podzespołów".

    nie przecze ze tak jest napisane, tylko jak dla mnie to troche chore bo:
    co w przypadku lodowki, bedziesz ja rozpakowywal i podlaczal?
    i co przyjdziesz nastepnego dnia sprawdzic czy chlodzi i czy np lod sie
    zrobil?

    to samo z pralka, zrobisz w sklepie pranie aby sprawdzic czy dziala jako
    powinno, albo zmywarka?

    jak kupisz spawarke to tez bedziesz chcial cos na zapleczu pospawac?
    a jak kompresor do lakierowania to pomalujesz cos?
    jak kupisz betoniarke to tez przywieziesz ze soba cement i piach aby
    sprawdzic czy podczas pracy mieszadla sie nie poobrywaja?

    mysle ze przedewszystkim trzeba kierowac sie zdrowym rozsadkiem, od tego
    masz rekojmie, gwarancje, aby ewentualnei swoich praw dochodzic pozniej,
    jesli naprawe cos nie zadziala, czy okaze sie niesprawne

    jak dla mnie troche przesadziles :)

    zakupy internetowe maja swoje plusy, tylko w przypadku duzego agd, bedziesz
    musial najac tragarzy, bo do tej pory nie spotkalem ze sklepem internetowym
    ktory ma usluge wniesienia do domu, a do tego w necie nie zawsze jest
    taniej, o czy mialem okazje sie juz pare razy przekonac