    From: "MaDeR" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ustawa antyspamowa - niezgodna z konstytucja?
    Date: Tue, 18 Mar 2003 20:18:11 +0100

    > jak to nie sa dozwolone? nigdzie nie ma mowy o tym, ze przesylanie
    > niezamowionej informacji handlowej za pomoca poczty (tradycyjnej) jest
    mozliwe
    > dopiero po uprzednim uzyskaniu zgody odbiorcy
    > a mi wlasnie o to chodzi...a to, ze nadawce "smieci" mozna scigac
    kwalifikujac
    > czyn jako zasmiecanie klatek, chodnikow itp. to zupelnie inna historia
    Zawsze uważałem, że metoda "na Al Capone" (nie możemy przymknąc go za
    morderstwa, strzelaniny, haracze, brudne pieniadze itp, to zamkniemy go za
    niepłacenie podatków) jest jedynie świadectwem indolencji, nieudolnosci,
    albo w najgorszym przypadku korupcji tzw organów sprawiedliwości.

    Innymi słowy, "kwalifikacja czynu" to niezła zabawa prawna.

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wystrzegaj się tego, który zakazuje ci Informacji,
    gdyż jego serce śpiewa o zostaniu twoim panem...