  • Data: 2003-03-17 12:43:52
    Temat: Re: ustawa antyspamowa - niezgodna z konstytucja?
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest jakiś problem ze zgłoszeniem faktu zaśmiecania u dzielnicowego? Na
    > to nie potrzeba żadnej odrębnej ustawy. Może trzeba wykazać trochę
    > inicjatywy w komendzie, a nie tylko na grupie?

    Szkoda mi czasu na takie bzdury, tym bardziej że raczej nie zaliczam się
    do pieniaczy.
    Ale skoro wspomniałeś już o dzielnicowych i różnych ciekawych inicjatywach,
    to przybliż może jakieś znane przypadki ukarania kogoś za wieszanie reklam
    na klamkach czy też wtykanie ich za wycieraczki samochodu.

    Pix