    From: "Sewer" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ustanowienie adwokata na spraw
    Date: Tue, 30 Aug 2005 03:02:49 +0200

    news:df0afn$hsr$1@opal.futuro.pl...

    > Co do praktyki się nie wypowiem, bo w Polsce różne rzeczy się praktykuje.
    >
    > Co do kwestii formalnej, to w sumie nie wiem, ale bardzo bym się
    > zdziwił, jakby to było normalnie dopuszczane postępowanie - choć
    > rzeczyswitość często potrafi mnei zadziwić brakiem logiki ;)

    to Ci zadam podchwytliwe :) pytanie:
    Czy mecenas reprezentujacy na sprawie stronę musi mieć dowód osobisty (inny
    dokument tozsamości) czy tylko powinien mieć?

    w istocie pytanie jest jak często sąd sprawdza tożsamość adwokata, a to
    rzecz ważniejsza.
    bo gdy adwokat oświadczy, że kogoś reprezentuje a się okaże że jednak nie...
    czyli że zapewnienie adwokata powinno byc wiarygodne.

    natomiast bardziej dziwi, że sądy czasami nie żądają od adw dowodu
    tożsamości...

    PZDR Sewer