  • Data: 2003-05-10 11:49:14
    Temat: Re: uskzodzenie komputera
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 May 2003 13:37:22 +0200, Michał Popiel napisał/napisała:
    > zakladajac nie jest mozliwe uszkodzenie lutu na bloku wodnym... Blok
    > pracowal jakis czas. W warunkach gwarancji nie jest wspominiane o
    > uszkodzeniu elementow poza elementami wchodzacymi w sklad zestawu

    hmm..
    Osobiscie to bym napisal pismo, w ktorym bym wszystko ladnie opisal oraz
    fakt,ze to byla wada konstrukcyjna (np.) w wyniku ktorej poniosles straty
    finansowe. Zapytalbym co oni w takiej sytuacji proponuja :)

    IMHO nie wydaje mi sie aby ktos ponosil za to odpowiedzialnosc i moglbym
    liczyc na zwrot kosztow naprawy/wymiany danej czesci,ktora zostala
    uszkodzona w wyniku owej wady konstrukcyjnej (uwielbiam swoje dlugie zdania
    :>).

    --
    * byle do 30. sierpnia * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701