    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uschnięte drzewo sąsiada
    Date: Mon, 13 Aug 2007 13:46:42 +0200

    Użytkownik "MarC0" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:f9p41v$qp6$1@inews.gazeta.pl...

    > Moj budynek stoi na granicy dzialki za zgoda sasiada. Drzewo natomiast 3 m
    > od granicy i jest do olbrzymi wiąz - od 2 lat uschniety.

    > Tylko by to zrobic musze wiechac z ciezkim sprzetem na podworko sasiada.

    wezwać sąsiada do usunięcia gałęzi zwieszających się z jego drzewa na twój
    dach plus o naprawienie wyrządzonych tym szkód w terminie np. 7 dni, pod
    rygorem usunięcia tych gałęzi cięzkim sprzętem na jego koszt - napisz że
    fakturę za usunięcie gałęzi i szkód z dachu wystawiona zostanie na niego; a
    jeżeli nie przyjmie tego, to do sądu; a artykuły juz podałem;

    taka jest moja propozycja

    pzdr