  • Data: 2007-08-20 12:14:06
    Temat: Re: uschnięte drzewo sąsiada
    Od: "wsm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f9pg3j$qm2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "MarC0" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > wezwać sąsiada do usunięcia gałęzi zwieszających się z jego drzewa na twój
    > dach plus o naprawienie wyrządzonych tym szkód w terminie np. 7 dni, pod
    > rygorem usunięcia tych gałęzi cięzkim sprzętem na jego koszt - napisz że
    > fakturę za usunięcie gałęzi i szkód z dachu wystawiona zostanie na niego;
    > a jeżeli nie przyjmie tego, to do sądu; a artykuły juz podałem;
    >
    > taka jest moja propozycja

    Tak generalnie, żeby wyciąć drzewo i nie zapłacić ogromnej kary trzeba mieć
    zezwolenie z Urzędu Gminy (Ustawa). Z obserwacji widzę, że w sprawach drzew
    zagrażających zabudowaniom i generalnie bezpieczeństwu ludzi mieszkańcy
    przychodzą po poradę, a też i zgodę do wydziału rolnego UG i tam na
    odpowiednich formularzach składaja wnioski - pieczątka, podpis i można
    rżnąć. Może tam spytać?
    WSm