  • Data: 2009-06-05 18:40:35
    Temat: Re: urzędnik robi problem przy rejestracji samochodu
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis pisze:

    > niemniej dziwi mnie to, iż podczas załatwiania całej sprawy
    > kontaktowaliśmy się z jednym z owych panów, który wyraził zdziwienie
    > całą sytuacją. Stwierdził, iż handluje samochodami już od dłuższego
    > czasu i jeszcze mu się coś takiego nie przytrafiło.

    To akurat mało ważne - oni wszyscy handlują od lat i zawsze wszystko
    przytrafia im się pierwszy raz - szpachlowany samochód, cofnięty
    licznik, nieczytelne dokumenty, niezapłacona akcyza itp.

    > Tak więc chciałem zapytać:
    > 1) Czy urzędniczka faktycznie miała rację?
    > 2) Czy w przypadku odrzucenia wniosku tego typu faktycznie można to
    > zrobić "od tak", bez podawania podstawy prawnej?

    Tutaj masz opis wymagań:

    http://bip.powiat.poznan.pl/index.php?strona=1443

    Najważniejszy jest:

    SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
    Rejestracja pojazdu lub odmowa rejestracji następuje w drodze decyzji
    administracyjnej.

    Tak więc musi pisemnie podać powody, wtedy się zastanowisz co dalej.

    --
    spp