  • Data: 2003-12-22 13:42:29
    Temat: Re: urlopy szkoleniowe
    Od: "pioootr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "m" <m...@o...pl> wrote in message
    news:42df.000007a1.3fe36b78@newsgate.onet.pl...
    [...]w Twojej interpertacji wyglada na to, ze mam prawo do 28 dni urlopu
    > wypoczynkowego, ale to pracodawca decyduje, czy taki urlop mi przyznac. a
    jesli
    > mi przyzna to na ile dni.
    >
    > m.

    Mam podobny problem, podpisałem umowę z pracodawcą, m.in. mam dostać 28+21
    dni urlopu a w zamian odpracować trzy lata w danej firmie po zakończeniu
    studiów. Problemy są z bezpośrednim przełożonym, który uważa że to on musi
    wyrazuic zgodę na udzielenie mi urlopu.
    Urlop szkoleniowy zaś przyznany jest nie tylko na czas odbywania zaj\ęć ale
    i na przygotowanie się do nich. Ponadto w przepisach nie jest napisane, że
    urlop szkoleniowy udzielany jest po wyrażeniu zgody przez pracodawcę (tak
    jak jest w przypadku wypoczynkowego).Według mnie to ja decyduję kiedy chcę
    pisać pracę albo przygotowywać się do zajęć.
    Ale muszę to znaleść na piśmie (jakieś orzeczenie sądu najlepiej)
    Pomocy !!!!
    Piotr