  • Data: 2008-12-30 14:25:20
    Temat: Re: urlop na żądanie - zaległy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich wrote:

    > Nie.
    >
    > Art. 168
    >
    > Urlopu nie wykorzystanego w terminie ustalonym zgodnie z art. 163 należy
    > pracownikowi udzielić najpóźniej do końca pierwszego kwartału następnego
    > roku kalendarzowego; nie dotyczy to części urlopu udzielanego zgodnie z
    > art. 167 2.
    >
    > Według mnie wyraźnie chodzi o to, że obowiązek przeniesienia zaległego
    > urlopu do pierwszeggo kwartału nie dotyczy urlopu na żądanie. Czyli
    > trzeba go wykorzystać w roku, w którym nabyło się do niego prawo.

    Albo niewykorzystać.

    Przy czym "urlop" na żądanie to nie jest jakiś specjalny urlop, tylko
    przywilej wykorzystania normalnego urlopu w "specjalny sposób".
    Więc to co nie przechodzi na następny rok, to jest przywilej
    wykorzystania 4 dni urlopu w sposób niezaplanowany.
    Same 4 dni urlopu przdechodzą na normalnych zasadach.

    takie jest moje zdanie.