  • Data: 2009-01-02 12:55:47
    Temat: Re: urlop na żądanie - zaległy
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> naskrobał/a w
    news:Pine.WNT.4.64.0901021339220.3900@quad:

    > Możesz pełnymi zdania, co "powinien"?
    > Bo wyciąłeś z cytatu, że poprzednio pisałeś o art. 162,
    > a z następnego zaś wynika że pracodawca NIE powinien...
    > Ja zaś (poprzednio) pytałem *co ma zrobić pracownik*
    > (a nie co ma robić pracodawca, bo to wynika wprost
    > z przepisu).
    > Art.162 do tego nie ma nic.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Art. 163.

    § 1. Urlopy powinny być udzielane zgodnie z planem urlopów. Plan urlopów
    ustala pracodawca, biorąc pod uwagę wnioski pracowników i konieczność
    zapewnienia normalnego toku pracy. Planem urlopów nie obejmuje się części
    urlopu udzielanego pracownikowi zgodnie z art. 167 2.

    Powinien wziaść pod uwagę wnioski pracowników i powinien nie uwzględniać
    tych 4 dni w planie.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153