  • Data: 2008-05-10 15:41:44
    Temat: Re: urlop macierzyński a nagroda roczna
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g04ckb$csr$1@inews.gazeta.pl...

    > Myślę że za głupi jesteś na dzieci ... Wydoroślej najpierw.
    > No i "fachowcem" prawnikiem na pewno nie jesteś, chyba zabłądziłeś na tę
    > grupę.

    A ja sie zgodze z andreasem. W moim zakladzie pracy rowniez przyznawane sa
    premie roznego rodzaju. Ale place zasadnicza (bez premii) mam taka, ze nie
    musze narzekac jesli premii nie dostane. Jesli ktos uwaza, ze stawke
    podstawowa ma zbyt niska to niech poszuka innej pracy, albo ponegocjuje z
    dyrektorem/prezesem/kierownikiem.
    Premia powinna byc traktowana jako dodatek, a nie czesc placy zasadniczej. I
    o tym chyba pisal andreas :)

    Qkam