  • Data: 2008-05-10 16:30:19
    Temat: Re: urlop macierzyński a nagroda roczna
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracownicy
    >
    > No i czarno na białym - jednakowa płaca za jednakowa pracę. Ktoś, kto
    > przebywa na zwolnieniu pracy nie świadczy, za co więc ma być
    > wynagrodzany tak samo jak ci, którzy robili swoje ku chwale pracodawcy?

    masakra jakas. Jak Ci praca nie odpowiada to ja zmieniasz, jak Ci placa nie
    odpowiada to idziesz do przelozonegoz zapytaniem o podwyzke. Jak jej nie
    dostajesz szukasz innej lepiej platnej roboty.

    A ty chcialas siedziec na zwolnieniu i dostawac premie za ciezka prace ???
    Czemu pracodawca ma placic za to ze g..no dla niego robisz ?

    Icek