  • Data: 2008-05-11 17:16:07
    Temat: Re: urlop macierzyński a nagroda roczna
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba nie, on (andreas AKA vertret) bajdurzył coś m.in., że prawo pracy
    jest
    > zbędne i bez sensu, a pomoc prawna wyłudzaniem kasy od ludzi.
    > Zdumiewające, ale np. w GB jakoś się z tym "wizjonerem" nie zgadzają i
    prawo
    > pracy mają...

    prawo pracy jest potrzebne ale w minimalnej formie. Nie wiem czy to sie nie
    zmienilo ale kiedys czytalem o regulacjach mowiacych o ilosci tluszczu w
    posilku regeneracyjnym albo odleglosci toalety od drzwi wejsciowychdo WC. To
    wszystko jest bez sensu. Juz nie mowiac o miejscu do lezenia czy ilosci
    toalet uzaleznionej od ilosci pracownikow.

    Minimalne zapisy dotyczace urlopow, czasu pracy, czasu wolnego, zwalniania,
    zatrudniania i po temacie. Daloby sie to zmiescic na 5-10 stronach A4.
    Wszystko inne to komplikacje.

    Icek