  • Data: 2003-12-21 22:24:06
    Temat: Re: umowy z TPSA
    Od: "Kamil Jamróz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To może przy okazji tego wątku ja też o coś zapytam, a mianowicie...

    Jakiś czas temu zgłosiłem do TPSA chęć przejścia z usługi Neostrada na
    usługę Internet DSL. Zgłoszenie przyjęto telefonicznie i umówiono się na
    termin, kiedy to monterzy przyjdą i zamontują nowy modem i podpiszemy umowę.
    W umówionym terminie nikt się jednak nie pojawił. Po kilku moich telefonach
    stwierdzono, że moje zgłoszenie gdzieś zaginęło w systemie. Więc poprosiłem
    o przyjęcie nowego zgłoszenia i umówiono kolejny termin. I także w kolejnym
    terminie nikt się nie zjawił. Jak to powiadają do 3 razy sztuka więc
    powtórzyłem procedurę po raz trzeci.Oczywiście bez skutku. Sprawa się oparła
    o regionalnego kierownika obsługi który to osobiście obiecał srawą się
    zająć. I rzeczywiście nastęnego dnia zadzwoniono do mnie w celu umówienia
    terminu instalacji. Jak się zapewne domyślacie terminminął i nic. Zrobiłem w
    TPSA dym i użyłem do tego nawet moich skromnych znajomości w tej firmie.
    Okazało się, że za każdym razem system stwierdzał realizację usługi gdyż mam
    już neostradę i myśleli, że tak właśnie miało być tylko się ktoś pomylił i
    napisał DSL. Nieważne w ten sposób czekałem na instalację DLS-a dwa miesiące
    ale w końcu się udało. Przyszli Panowie zainstalowali modem, podpisaliśmy
    umowę i .... nic więcej. Do dziś dnia a minęło juz sporo czasu dalej
    przychodzą faktury na Neostradę. Powiedzcie co zrobić. Zgłaszać to gdzieś
    czy czekać aż się sami zorientują ??

    pozdrawiam z życzeniami wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia

    Kamil