  • 1. Data: 2003-12-21 13:56:00
    Temat: umowy z TPSA
    Od: "orzik" <o...@p...pl>

    Zachecony reklamami Neostrady postanowilem sobie zalozyc :> wiec wybralem
    sie do telepunktu w celu podpisania umowy itd. Wszystko bylo ladnie i
    pieknie,modem zostal zakupiony, umowa zostala podpisana, i ze na aktywacje
    maja 14 dni. Czas mijal i minol tez 14 dzien i nic. po kilku dniach i po
    kilku telefonach nadal nic. Az w koncu jakis pan poradzil oddanie tego
    wszystkiego bo i tak mi nie zaloza w ciagu miesiaca :-| . Moge cos zrobic,
    no nie wiem, odszkodowanie cokolwiek, czy moze oni moga tak lamac umowy?

  • 2. Data: 2003-12-21 18:09:34
    Temat: Re: umowy z TPSA
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

    Użytkownik "orzik" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > no nie wiem, odszkodowanie cokolwiek, czy moze oni moga tak lamac umowy?

    niby nie, ale poczytaj pl.misc.telefonia

    pEgon

  • 3. Data: 2003-12-21 18:47:30
    Od: imax <i...@i...pl>

    On Sun, 21 Dec 2003 14:56:00 +0100, "orzik" <o...@p...pl> napisal:

> [...]
    >no nie wiem, odszkodowanie cokolwiek, czy moze oni moga tak lamac umowy?

    A przeczytałeś w tej umowie, że wchodzi ona w życie dopiero jak klient
    zacznie korzystać z usługi?
    --
    imax
    Wesołych Świąt :))

  • 4. Data: 2003-12-21 19:11:59
    Od: "orzik" <o...@p...pl>

    > A przeczytałeś w tej umowie, że wchodzi ona w życie dopiero jak klient
    > zacznie korzystać z usługi?

    ahh, no tak , troche zakrecone to jest

    w umowie

    'Umowa wchodzi w życie z dniem aktywacji usługi'

    ale w regulaminie:

    'TP zobowiązuje się do świadczenia Usługi w zakresie i na warunkach
    określonych w Regulaminie i Umowie, a Klient zobowiązuje się do
    przestrzegania warunków Regulaminu.'

    a dalej w regulaminie:

    "Aktywacja Usługi przez TP następuje nie później niż w ciągu 10 dni od daty
    podpisania Umowy."

    czyli łamią swój regulamin? :-/

  • 5. Data: 2003-12-21 22:24:06
    Od: "Kamil Jamróz" <k...@p...onet.pl>

    To może przy okazji tego wątku ja też o coś zapytam, a mianowicie...

    Jakiś czas temu zgłosiłem do TPSA chęć przejścia z usługi Neostrada na
    usługę Internet DSL. Zgłoszenie przyjęto telefonicznie i umówiono się na
    termin, kiedy to monterzy przyjdą i zamontują nowy modem i podpiszemy umowę.
    W umówionym terminie nikt się jednak nie pojawił. Po kilku moich telefonach
    stwierdzono, że moje zgłoszenie gdzieś zaginęło w systemie. Więc poprosiłem
    o przyjęcie nowego zgłoszenia i umówiono kolejny termin. I także w kolejnym
    terminie nikt się nie zjawił. Jak to powiadają do 3 razy sztuka więc
    powtórzyłem procedurę po raz trzeci.Oczywiście bez skutku. Sprawa się oparła
    o regionalnego kierownika obsługi który to osobiście obiecał srawą się
    zająć. I rzeczywiście nastęnego dnia zadzwoniono do mnie w celu umówienia
    terminu instalacji. Jak się zapewne domyślacie terminminął i nic. Zrobiłem w
    TPSA dym i użyłem do tego nawet moich skromnych znajomości w tej firmie.
    Okazało się, że za każdym razem system stwierdzał realizację usługi gdyż mam
    już neostradę i myśleli, że tak właśnie miało być tylko się ktoś pomylił i
    napisał DSL. Nieważne w ten sposób czekałem na instalację DLS-a dwa miesiące
    ale w końcu się udało. Przyszli Panowie zainstalowali modem, podpisaliśmy
    umowę i .... nic więcej. Do dziś dnia a minęło juz sporo czasu dalej
    przychodzą faktury na Neostradę. Powiedzcie co zrobić. Zgłaszać to gdzieś
    czy czekać aż się sami zorientują ??

    pozdrawiam z życzeniami wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia

    Kamil