  • Data: 2007-01-20 08:07:30
    Temat: Re: umowa o dzieło z partnerem
    Od: "Doruni" <dosia@(e)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego by nie?
    >
    > Urzędy Skarbowego nie interesuje, czy masz stosunki seksualne ze swoim
    > pracodawcą/zleceniodawcą, czy też nie ;)

    Dziękuje za odpowiedzi.
    Mnie chodzi o ten sam adres zameldowania i zamieszkania, stosunki seksualne
    lub ich brak, to oczywiste że nasza prywatna sprawa.

    Pytam też, bo inaczej jest gdy jest sie po ślubie, wówczas (z tego co wiem)
    nie można w ten sposób, obawiałam się, że podobna zasada może występować w
    wypadku gdy prowadzi się wspólne gos. domowe.

    --
    Doruni