  • Data: 2002-09-17 22:44:53
    Temat: Re: umowa notarialna na zakup nieruchomosci
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Sep 2002, kam wrote:
    [...]
    >+ Wydaje mi się, ze najlepszym rozwiązaniem w takich transakcjach jest
    >+ czek potwierdzony... ale chyba nie tak prosto go uzyskać.

    Kwestia jak wyżej (zabezpieczenia obu stron) była kiedyś wałkowana
    na podatkach. Spodobał mi się czyjś pomysł z użyciem:
    - banku internetowego
    - notariusza mającego pojęcie co to jest (proszę notariuszy
    o nieobrażanie się :))

    Możliwość faktycznego przekazania pieniędzy bez przynoszenia
    cztero- do sześcio-cyfrowej kwoty w gotówce wygląda rozsądnie,
    IMHO.
    Oczywiście można przyjąć cykl:
    - kupujący przelewa sprzedającemu
    - sprzedający podpisuje
    - sprzedający forwarduje pieniądze (na inne swoje konto)
    dla osób mało ufających "wynalazkom" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd