  • Data: 2002-09-22 20:47:20
    Temat: Re: umowa notarialna na zakup nieruchomosci
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Sep 2002, Paweł Hajdys wrote:

    >+ Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(a):
    >+
    >+ > - sprzedający forwarduje pieniądze (na inne swoje konto)
    >+ > dla osób mało ufających "wynalazkom" :)
    >+
    >+ Przepraszam, to już tak ciężko jest wstukać na klawiaturze słowo
    >+ "przesyła"??

    Zdecydowanie nie. "Podaje dalej" w odniesieniu do wirtualnych
    pieniędzy nie brzmi jakoś przekonująco ;) (dla mnie), "przesyła"
    za mało akcentuje fakt "podawamnia" - IMHO, oczywiście.

    >+ Moim skromnym zdaniem wtrącanie takich "wyspiarskich makaronizmów" trąci
    >+ lekko wiochą.

    Możliwe. Aczkolwiek staram się anglicyzmów nie nadużywać,
    to również nie staram się iść wzorem Francuzów :]
    A makaroniarze to pewnie się obraża ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd