    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa na uczelni na 3 roku - czy tresc jest uczciwa?
    Date: Thu, 16 Nov 2006 13:29:30 +0100

    soniq napisał(a):
    > dziekanat donosi, ze jedyna umowa, jaka zawarlem w zwiazku z
    > rozpoczeciem studiow na uczelni bylo podpisanie slubowania i
    > zobowiazanie sie tym samym przestrzegania regulaminu studiow - nie wiem,
    > czy to cos wnosi do problemu

    Tutaj mnie zatkało...
    Brak umowy o nauczanie??? To na jakiej podstawie wnosisz czesne?
    Rozporządzenia rektora? Polecenia sekretarki? Pani Krysi z kwestury?

    Cos mi sie tutaj nie podoba, IMHO takie cos jest usługa swiadczona przez
    uczelnie (w szczegolnosci jesli to jest odplatnie) wiec umowa powinna
    zostac zawarta, chocby dlatego zeby uscislic kto ma jakie obowiazki
    wynikajace z umowy, jakie sa platnosci, sankcje za ich brak itd itp.
    Taka umowa jest w Twoim interesie.
    Chyba ze byla zawierana ustna umowa?

    Odnosnie meritum sprawy: nie wiem co w takim razie doradzic. IMHO
    powaznym niedopatrzeniem (rzekłbym ze nawet błędem) jest brak umowy
    podpisanej przed rozpoczeciem nauki.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --