    From: soniq <...@o...iq>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa na uczelni na 3 roku - czy tresc jest uczciwa?
    Date: Thu, 16 Nov 2006 12:03:58 +0100

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Pytanie zasadnicze, czy wczesniejsza umowa (ta zawierana przed
    > rozpoczeciem ksztalcenia na 1 semestrze) obejmowala caly tok studiow?
    > Czy macie jakas smieszna umowa odnawiano corocznie?
    >
    > W pierwszym przypadku (podpisana umowa na calosc okresu studiow) nie
    > musisz niczego podpisywac. Tamta umowa jest wazna i dla Ciebie i dla
    > uczelni, tylko od Twojej dobrej woli zalezy zmiana jej warunkow. Jeśli
    > owe warunki sa dla Ciebie niekorzystne to nie podpisuj. Poprzednia umowa
    > jest obowiazujaca a niepodpisanie nowej nie skutkuje rozwiazaniem
> [...]

    hmm, nie kojarze umowy sprzed 1-go semestru (jesli takowa byla, to chyba
    powinienem miec jej kopie, prawda? - a na pewno nie dostalem, bo bym to
    mial)... ale wlasnie chodzi o aspekt "i tak zle, i tak niedobrze",
    czyli, ze jak nie podpisze to mi beda na paskude robic, np. tak, jak ww.
    przyklad. zadzwonie chyba do dziekanatu i spytam o umowe sprzed 1-go
    semestru - jezeli byla (w jakiejkolwiek formie) to widnieje w moich
    aktach i musze miec do niej wglad.