  • Data: 2007-10-10 09:08:54
    Temat: Re: umowa agencja pracy
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grzesiek pisze:
    > dostalem prace zagranica mam podpisac dwie umowy jedna z agencja druga z
    > pracodawca W umowie z agencja znalazl sie zapis ktory mowi:

    Umowa o pracę, czy umowa cywilno-prawna? Teoretycznie powinieneś
    podpisać tylko 1 umowę - z agencją - umowę o pracę tymczasową.

> [...]
    > odszkodowawczymi. Jeśli natomiast Klient nie stawi się u Pracodawcy w
    > Wyznaczonym Terminie w miejscu pracy, lub też podejmie pracę i w terminie 3
    > miesięcy od jej rozpoczęcia porzuci miejsce pracy lub zostanie zwolniony z
    > jego winy Agencja będzie w takiej sytuacji miała roszczenie wobec Klienta o
    > zapłatę kary umownej w kwocie 2000 PLN tytułem refundacji kosztów związanych
    > z koniecznością pilnego zastępczego zabezpieczenia przez Agencję potrzeb
    > Pracodawcy - co nie ograniczą zgłoszenia dalszych roszczeń odszkodowawczych.

    Jeśli jest to umowa cywilno-prawna, to teoretycznie wszystko można w
    niej ustalić. Jeśli jest to umowa o pracę, to za jej porzucenie agencja
    może domagać się odszkodowania, jeśli wykaże swoje straty.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz