  • Data: 2012-05-21 16:31:38
    Temat: Re: umierajacy na wlasne zyczenie
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jpdii7$ind$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo chcę wiedzieć, czy jego domownicy nie będą mieli prokuratora na karku
    > po tej śmierci... zdawało mi się, że dość jasno się wyrażałem w
    > poprzednich wypowiedziach.

    A dlaczego mieliby mieć prokuratora?
    Na konkretne leczenie, a już na pewno na zabieg czy operację, potrzebna jest
    zgoda samego zainteresowanego, więc skoro takiej nie ma, to w czym problem?
    Na siłę go skrępują i utną tę nogę? Nie sądzę, tysiące ludzi CZEKA na
    konkretne leczenie czy operację, pozostając w bardzo złym czy wręcz skrajnym
    stanie i często tej operacji czy leczenia nie dożywają, więc nie sądzę, by
    ktokolwiek "bawił się" w przymusowe leczenie w tym akurat przypadku.
    Tutaj może znajdziesz coś dla siebie
    http://www.diametros.iphils.uj.edu.pl/?l=1&p=wyk55&m
    =45&ik=18&ij=1

    N.